پیام تسلیت دکتر مسعود اسفنده رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران به مناسبت درگذشت دکتر علی اصغر کت‌باب

 | تاریخ ارسال: 1402/10/23 | 
در پی درگذشت دکتر علی اصغر کتباب، استاد برجسته دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دکتر اسفنده رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران پیام تسلیتی صادر کرد.


انا لله و انا الیه راجعون

با دریغ و افسوس بسیار، چهره درخشان و پرتلاش علم پلیمر و یکی از دانشمندان برجسته و سرمایه های علمی کشور، استاد عالیقدر جناب آقای دکتر علی اصغر کتباب پس از عمری تلاش و مجاهدت مستمر در مسیر دانش اندوزی و علم آموزی و با ره توشه‌ای مثال زدنی از ثمرات علمی و پژوهشی به دیدار معبود شتافت.

آن استاد گرانمایه ، منشاء خیر و برکت بود و در تربیت و پرورش آینده سازان کشورمان، سهمی بسیار داشت. ایشان اسوه و نمونه‌ای والا و گرانقدر برای همه علاقمندان به علوم و مهندسی پلیمر به ویژه اساتید، پژوهشگران و دانشجویان بود و نقشهای ماندگاری از خود بر صحیفه روزگار به یادگار نهاد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به جامعه دانشگاهی، علمی و فرهنگی کشور به ویژه اساتید و همکاران ارجمند ایشان در دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دانشگاه صنعتی امیر کبیر و خاندان جلیل‌القدر و معزز کتباب، یاد و خاطره آن استاد فرزانه و آموزگار فرهیخته را گرامی می‌دارم و از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید، علو درجات و همنشینی با نیکان و ابرار مسئلت می‌نمایم.

مسعود اسفنده
رئیس پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی ایران



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 167 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر