مراسم استقبال و ثبت نام دانشجویان کارشناسی ۱۴۰۲

 | تاریخ ارسال: 1402/7/22 | 
مراسم استقبال و ثبت نام دانشجویان کارشناسی ۱۴۰۲










 

مراسم استقبال و ثبت نام از دانشجویان ورودی جدیدکارشناسی سال تحصیلی ۱۴۰۲ به همراه والدین محترم آنان در دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ در روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۰ برگزار شد.
در ابتدای این مراسم ضمن ثبت نام از دانشجویان جدید همراه با پذیرایی، بسته ای شامل  هدایا و دفترچه راهنما جهت آشنایی با رشته و اساتید دانشکده مهندسی پلیمر و رنگ دراختیار دانشجویان قرار داده شد و سپس تور داخل دانشکده جهت آشنایی با نقاط مختلف دانشکده  اعم از آزمایشگاه ها و کارگاه ها و محل دفاتر اساتید برگزار گردید.
سپس درگردهمایی در محل آمفی تئاتر، ابتدا اعضای هیئت رئیسه دانشکده پیرامون معرفی دانشکده و رشته های پلیمر و رنگ مطالب خود را ارائه نمودند و به بیان نکات مهمی از ویژگی های دوران دانشجویی پرداختند. پس از آن ،آقای دکتر باقری به عنوان مؤسس شرکت دانش بنیان پارسا پلیمر شریف و یکی از افراد تأثیرگذار در صنعت پلیمر کشور ،در ارتباط با رشته مهندسی پلیمر و فرصت های شغلی آن سخنرانی کردند.
پس از ایشان ،آقای دکتر توحیدیان معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده به بیان نکات مهم مربوط به مقررات آموزشی دوره کارشناسی پرداختند. در انتها نیز در بخش پرسش و پاسخ سعی شد تا در ارتباط با مهمترین نکات و دغدغه های دانشجویان و خانواده های محترم که با توزیع پرسشنامه در بین ایشان بدست آمده بود، تبادل نظر شود و توسط هیئت رئیسه دانشکده پاسخ های لازم داده شود.

 



CAPTCHA

دفعات مشاهده: 270 بار   |   دفعات چاپ: 23 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر